6.00-7.30   Gry i zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci w kącikach zabaw i zainteresowań lub inspirowane przez nauczyciela; praca i zajęcia wspierające indywidualny rozwój dziecka
7:30-8.20   Poranki Krakowskie-praca z dzieckiem zgodna z założeniami innowacji. Praca indywidualna i wyrównawcza z dzieckiem o charakterze wychowawczym i stymulującym.
8.20-9.00   I Śniadanie-przygotowanie do śniadania-czynności higieniczne, nakrywanie do stołu.
9.00-11.00   Realizacja zadań edukacyjnych według planu daltońskiego, zgodny z podstawą programową wychowania przedszkolnego.
11.00-11.30   II Śniadanie, nakrywanie do stołu, kształtowanie nawyków kulturalnych.
11.30-13.15   Zabawy dowolne w sali. Spacery, zabawy na świeżym powietrzu, zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe i ogrodnicze.
13.15-14.00   Przygotowanie do obiadu, nakrywanie do stołu, Obiad
14:00-17:00   Refleksja i relaksacja. Słuchanie wyciszającej muzyki, czytanie baśni i bajek przez nauczyciela. Spotkania w kręgu, pogadanki grupowe, omawianie dnia. Zabawy dowolne, ćwiczenia indywidualne dostosowane do możliwości dzieci, zabawy, gry edukacyjne i planszowe przy stolikach z małym zespołem, układanie puzzli. Zabawy manipulacyjne i konstrukcyjne w aktywnym korytarzu.