CZĘŚĆ I

  • Kontakty indywidualne z rodzicami dziecka
  • Czynności i zabawy podejmowane przez dzieci z własnej inicjatywy wg zainteresowań
  • Praca stymulująco- wyrównawcza (indywidualna lub w małych zespołach)
  • Ćwiczenia i zabawy utrwalające
  • Korzystanie wg potrzeb z kącików relaksacyjnych
  • Pomoc dzieci w przygotowaniu materiałów do zajęć
  • Czynności porządkowo- gospodarcze
  • Zabawy i ćwiczenia poranne
  • Zabiegi higieniczne
  • Śniadanie

 CZĘŚĆ II

  • Zajęcia, zabawy, spacery, wycieczki, kontakty okolicznościowe, uroczystości związane   z realizacją ustalonych w planach zajęć celów. Różne formy relaksu
  • Zajęcia i sytuacje edukacyjne zgodne z potrzebami dziecka
  • Prace porządkowo- gospodarcze
  • Pobyt na świeżym powietrzu, zabawy dowolne z elementami rozwijania sprawności    fizycznych
  • Zabiegi higieniczne
  • II śniadanie

CZĘŚĆ III

  • Różne formy relaksu- leżakowanie, słuchanie muzyki, bajek
  • Ćwiczenia i zabawy utrwalające, tematyczne, konstrukcyjne, dydaktyczne, logopedyczne organizowane przez nauczycielkę i podejmowane z inicjatywy dzieci
  • Prace porządkowe i zabiegi higieniczne
  • Pomoc w przygotowaniu środków dydaktycznych i materiałów na dzień następny
  • Praca wyrównawcza, indywidualna lub w małych zespołach
  • Zabiegi higieniczne
  • Obiad
  • Kontakty z rodzicami
  • Zabawy swobodne
  • Zabawy w ogrodzie przedszkolnym